donderdag 12 oktober 2017

love

hoi,

vandaag ben ik aan de slag gegaan met de leuke nieuwe pronty masks.
ik zag dit leuke idee bij Kim van endeschot voorbijkomen en dacht ik heb nog ergens mdf liggen.
want wie heeft dat nou niet! spullen achterin de kast op het vergeten plankje.
dus de tafel vol met gesso, oxide, stencils en de nodige stempels.
natuurlijk een hoofd vol ideeën toen mijn heattool ermee stopte hahaha ernstig woordje gesproken tegen hem en hij deed het weer.
lekker kliederen en kladderen.

dit zijn de stencils die ik gebruikt heb: 470.802.064
                                                               470.803.046
de mooie stempel van Studio Light  stamprb221
                                                          stampmm218
                                                          Distress Oxide
                                                          Crealies stempels
                                                         Dutch Doobadoo Dutch Gesso wit 250ML 870.002.010





Geen opmerkingen:

Een reactie posten