zaterdag 25 maart 2017

50

hallo,

leuk dat jullie weer langskomen.
vandaag een kaartje voor mijn vriendin die 50 werd.

het design papier is van de nieuwe Maja, weer erg mooi en geschikt voor vintage.
op de voorkant heb ik de mooie mal van Noor gebruikt
Noor! Design - Blauwe mal - Ornament sierlijk - 6002/0699
ook de bloemen zijn van Noor, zo leuk om te maken ..
Noor! Design - Floral Flourishes - Bloemen 3st - 6002/0771
de leuke takjes van de floral flourishes mogen natuurlijk niet ontbreken onder je bloemenpartij.

aan de binnenkant heb ik kleine bloementjes gemaakt op de leuke klimoptak van Noor.
de cijfers zijn van een Marianne alfabet .
aan 1 kant heb ik een schutkaart gemaakt met de fuse, zo makkelijk apparaat om dit soort dingen te doen. geen gestuntel met tape meer.
de tags heb ik simpel gehouden...

nou na een hoop geklets zijn hier de voorbeelden









Geen opmerkingen:

Een reactie posten