donderdag 28 april 2016

Bloemen label

Goedemorgen,

de dag na koningsdag en de zon schijnt.
helaas een dag te laat ......
vandaag van mij een labelkaart op mijn blog.

ik heb zelf het modelletje gemaakt daar heb je geen stans voor nodig ;-)
mijn achtergrond heb ik gemaakt met de pasta van Dutch Doobadoo
Dutch Doobadoo Dutch Structure Paste Smooth 250ml 301602/0000
een fijne stuctuur pasta die snel droogt.
het stencil is van Tim Hotlz (thmst06 mini stencil set 6)
de bloementjes zijn van Noor
Noor! design - Snijstencils (2st) Roll up bloemen - 6002/0472
Noor! design - Snijstencils (2st) Roll Up Spiral - 6002/0473
Noor! Design - Feathers 6002/0292
Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 2 6002/0332








dit was weer mijn bijdrage voor deze keer ik hoop dat ik jullie wat inspiratie hen kunnen geven.
tot de volgende keer




1 opmerking:

  1. Wat een prachtige label ik heb wel altijd moeite met die rolroosjes maar nu ik dit zie ga ik het toch weer proberen!

    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen