zaterdag 27 februari 2016

beterschap


goedemorgen op deze laatste zonnige zaterdag in februari
vandaag weer eens een beterschapkaartje, je hebt ze weleens nodig.
ik ben gek op bloemen dus daar heb ik me op uitgeleefd hihihi.

dit zijn de gebruikte matrialen.
het designpapier is van Maja.
Dutch Doobadoo Pearl Pen - wit 28ml 870.003.010
Noor! Design - Blauwe mal - Roll up roses 2 - 6002/0385
Noor! Design - Blauwe mal - Roll up roses 1 - 6002/0384
De blaadjes zijn ook van Noor.
Marianne Design Collectable Eline`s Helleboras COL1394
Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Beterschap / pleister 6002/0412Ge
Dutch Doobadoo - Shape Art - Fantasy 470.713.133

nou ik hoop dat ik alles gevonden en opgeschreven hebt , als deze materialen zijn verkrijgbaar bij
http://www.tscraphuis.nl/shop/










1 opmerking:

  1. Hoi Anja,
    Wat een prachtige beterschapskaart.
    Een fijne zaterdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen