zaterdag 2 augustus 2014

een lief jongentje geboren!




        vandaag een geboorte kaartje.

       op bijzonder verzoek van mijn man een geboortekaartje gemaakt.
       zijn collega werd oma dus hij wilde een kaartje. nou moeten jullie weten dat mijn man
       voorbij mijn tafel loopt en altijd grapjes maakt dat ik zo lekker bezig bent, dus zeer bijzonder dat hij een        verzoek had haha.

       voor deze kaart heb ik papier van pion (sweet baby) design gebruikt.
       het plaatje van dit droppie komt van een vel genaamd vintage baby van gerda's.
       rechts bovenin zit een pocket van die namics, ik heb de mooie stans van joy (6002/0356)
      gebruikt, en het eendje is van de kit van magnolia.
      ik hoop dat jullie hem net zo schattig als ik vinden.







   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten